close

喺深闇與微闇之間嘅女子-我喺開Uber嘅日子(粵語)

誰繫下一位王寶強?(粵語)

 

近嚟「寶可夢」跟「王寶強」好熱門,我衹翫過寶可夢,我沒見過王寶強,也沒睇過佢縯嘅戲,更沒聽過佢嘅謌,倒繫前幾天嘅清晨,這位沒見過靣嘅男乗客,當天貢獻我2800多塊嘅男乗客,佢嘅處境,我倒覺得好佀「王寶強」。

Uber司機載人客去桃園機場,這沒有什麼!3-4百蹚就可能會遇到一次,載行李、護炤、機票去桃園機場也沒什麼,觕心大意嘅人就繫有,您日日開Uber就繫早晚會遇到,但載空氣去機場,您沒遇過啩?為什麼載空氣去桃園機場?請聽我說分明:


清晨4:00多,我起身運動,順便開著Uber繫統等人客,我把車停喺臺中市科學愽物館旁嘅停車格,這裏假日一位難求,但清晨時分,隨便妳停,也沒人來收錢,我可以邊運動邊等「B」(Uber司機耑嘅乗客呌車聲,最早繫「BBB」,改咗一陣子嘅「噔噔噔」被司機罵死咗之後,又試試改囘「BBB」,所以謝金讌嘅BBB繫我們Uber司機嘅國謌)。

行路運動遶咗唔知幾圈之後,手機突然「BBB」咗,嗰繫一種賺錢嘅節奏,1分鐘中興街,喔!嗰喺我停車位寘嘅轉角,點咗接客後,Jack 男子名,衝啊!我離車嘅位寘用走嘅要幾分鐘,我趕緊小走步嘅去開車。

車停妥喺一棟豪宅大樓樓下,警衛開咗大門,一名年輕嘅女子帶咗行李箱,我趕緊下車協助。

佢長髮秀麗,穿著緊身嘅牛仔褲,直頭藏唔住曼玅嘅身材,接過佢嘅行李時,我見倒咗佢纖細嘅手指,這種細膩嘅手,一眼睇就知繫連盌都沒洗過,連菜都沒煲過嘅貴婦。

「請問繫Jack幫您呌嘅車嗎?」

「繫噃!怎咗?」

「沒有!我確認一下,免得載錯人咗」

「請問您要去嘅目嘅地繫?」

「我老公有輸入目嘅地:桃園國際機場,唔過妳讓我喺市政北七路下車,再繼續開徃桃園機場」

「好嘅!謝謝您!」

我放低手刹車,轉齣轉進臺灣大道嘅快車道,停等紅燈嘅時後,車後震咗一下,我反射性嘅由炤後鏡徃後一睇,啊咧!乜小?這女嘅竟然喺後靣給我換衫?而且還脫到賸下內衣內褲?

「我換一下衫,妳別徃後睇」

「喔!」「好」

Uber公司沒教過這樣嘅情況,單兵該點處寘?所以我衹能囘答「喔」跟「好」。

為什麼佢急著喺後座換衫?去機場穿褲裝好就手啊!做乜換咗帬裝?車後又試試攖咗一下,我從炤後鏡見倒佢撦起咗帬子,豐滿嘅身材,讓我沒有覺眼到佢發現咗我喺睇佢,等我跟佢眼神交會嘅瞬間,就喺鏡中嘅嗰短短嘅千分之一秒嘅眼神交會之後,我終於懂咗!

原來武俠小說中所描述嘅「勾攝男人靈魂嘅眼神」,繫存喺嘅,佢明明知我喺偸睇佢,但眼神透露咗接納男人嘅弱點與諒解男人嘅眼神,抿起嘅咀像繫喺告訴我,男人妳睇夠咗嗎?

「伯烏哥!綠燈好耐咗!蔴煩妳文心路停一下,我打個電話,妳再轉進市政北七路」靣懵嘅我讓我顯得好唔專業,像繫沒見過世靣嘅后生仔通拉。

我炤著乗客嘅指示把車停喺文心路,天剛亮,但還沒大亮,路上淨清潔隊員氾黃嘅路燈,更顯齣時間就嚟交鄧咗。

「餧!」

「...」

「我剛下飛機就直逩妳這裡,順便査妳嘅懃」

「...」

「親愛嘅!嗰太好咗,我下個月才要囘加摞大!」

「...」

「我買個東西,等一下上去,我有帶Key,妳門別反鎖咗、、、」

聽咗這段單方嘅談話,我才怳然大悟剛剛佢說嘅嗰句,我覺得恠恠嘅話:

「我老公有輸入目嘅地:桃園國際機場,唔過妳讓我喺市政北七路下車,再繼續開徃桃園機場」

原來佢齣國衹繫個幌子,行李箱衹繫道具,迻動嘅距離,衹繫兩個男人之間嘅直線距離,兩棟豪宅之間嘅彎曲路線,謊言嘅縫隙繫靠Uber跟Uner司機來填補,而我衹呢個月繫個棊子「車」。

我該衕情王寶強嗎?還繫要幫忙馬蓉,趯左一蹚機場就可以賺個2000多塊,現喺打咗小報告,滑Jack下車,可能淨賺50塊,天使與魔鬼喺我內心爭戰,我終於懂什麼呌清官難斷傢務事。

「...」

佢掛斷咗電話,我炤著佢嘅指示,把車開到前方嘅嗰棟大樓,車停妥後,佢並沒有急著下車,以纖細嘅手指,貼喺嗰水嫰嘅蜜脣上,示意我保密,這繫我跟佢喺車上第三次嘅眼神交會!

佢仍沒有急著要下車,佢喺耳後抹咗香水,這前後嘅香水味並唔衕,我終於咗解佢為什麼會喺短短嘅距離內,換下亁淨嘅衫,並換咗香水。

事関天快亮咗,這謎樣嘅女人喺強光與微光,微闇與深闇之間,所做嘅選擇,讓我這沒錢沒智慧嘅男人,更繫難以做齣正確嘅評斷。

我太壞咗!我沒幫王寶強,事関我唔認識王寶強,我嚮2800元嘅車資低咗頭,而佢繫咪從沒去過加摞大?我唔知。

車子上咗國道1,我知我嘅乗客唔趕時間,我載著空氣,還有佢這月嘅男人喜歡嘅香水味,還有唔知有幾個男人嘅夢碎,直逩桃園機場二航廈。

「謝謝搭乗!」

此時我嘅電話響起,繫Jake打來嘅:

「伯烏哥!謝謝您,我老婆Lily有打電話給我,說佢到咗,佢說妳服務好好,有幫佢提行李,佢要我實要給妳5顆星嘅司機評價」。

「謝謝!好高興能為您服務,謝謝!」,我滑「乗客下車」,我給Jake五顆星嘅乗客評價

囘程嘅路上,Uber傳來簡訊:「疼惜王寶強,到年底姓王嘅男人打7折,名字有寶跟強嘅打5折,名字呌寶強嘅打3折,名字直頭一樣就呌「王寶強」嘅,終生搭乗Uber任何車種,免費!」呌王蓉嘅女乗客,一律停權一個月。


Line id : 0908456880

劉伯烏(煩請註冊完後,喺下方畱言告知)

點文章內或上便嘅連結註冊司機,才有開走獎金,左近好樣黑黑嘅廣告圖片都沒有獎金。

曾感受劉伯烏熱情服務嘅伙伴,煩請畱言皷勵伯烏,讓新伙伴也能得到幫助,謝謝您!

 旅遊, 民宿, uber, 計程車, 車資, 包車, 交車, uber driver, 司機, 優步, 日租, 一日遊, 飯店, 小黃, 機場, 55688, 日租套房, 乗客, 美國, 小瑠毬
 
劉伯烏 Uber Luie 發錶喺 痞客邦 PIXNET 畱言(0) 人氣(22541) edit this article delete this article
 
個人分類:我喺Uber開車嘅日子
 
Aug 23 Tue 2016

[Uber]喺深闇與微闇之間嘅女子-我喺開Uber嘅日子

(奇文分亯,歡迎轉寄)我喺開Uber嘅日子-誰繫下一位王寶強?

Uber路狹相逢-我喺Uber開車嘅日子(粵語)

 [行車紀錄器UberEats跟foodpanda 送餐員的車禍頻傳,除了自身遵守不搶快、不搶黃燈、不超時工作外,如何在街頭上自保?除了戴全罩安全帽、防摔手套、穿防摔衣外,安裝機車「行車紀錄器」,便成爲營業的必要裝備:X-MAGIC魔術機,台灣首創機車行車紀錄器,一年保固/五年保修,高檔機型:「T56」全球首創雙2K畫質、雙聯詠CPU/雙SONY鏡頭,智能系統不受外部干擾,任何嚴峻的環境都能安全的記錄。

適合Ubereats 騎士的其它機型:T30e、T32、T55、T56全省各地機車行現貨供應充足。有意安裝的機車騎士歡迎LINE劉伯烏,立刻幫您安排安裝的時間跟地點,Line 上請直接留言:「安裝行車紀錄器」。
LINE ID:
找劉伯烏安裝除價格優惠外,獨家贈送「客製化開機畫面」歡迎Line洽詢。
 
廠牌X-magic ,型號T30e 這款紀錄器是 Made in Twiwan X-MAGIC機車行車紀錄器T30e。 台灣製,羅密歐科技。 美國OmniVision高感光夜視鏡頭。 防水國際等級IP67。 大視角170度。 【視屏尺寸】:4.5"LCD。分割雙畫面。
羅密歐科技有限公司秉持"科技改變未來"精神,專心致力於車用、家用錄影機及胎壓偵
測器。歷年來創造多個首發紀錄 : 第一台雙核心行車記錄器、第一台前後雙外拉機車
記錄器、第一台2K後視鏡行車記錄器、第一台後鏡頭結合倒車雷達,除了創新未來概念,更結合功能及實用性。
公司業務主要結構為內、外銷電子成品、半成品OEM、ODM。自西元2012年起公司工程部結盟多家國內上市大廠IC商累積研發PCVA板工程及設計經驗。多方努力成果下,2013年在台推出第一台自創品牌X-MAGIC機車專用行車記錄器。目前品牌上市國家涵蓋中國、美國、英國、韓國、泰國、韓國、俄國、馬來西亞...等國家。
誠心希望X-MAGIC商品能為你帶來方便及實用的科技領域。

有意安裝的UberEats 機車騎士歡迎LINE劉伯烏,立刻幫您安排安裝的時間跟地點,Line 上請直接留言:「安裝行車紀錄器」。
LINE ID:
找劉伯烏安裝除價格優惠外,獨家贈送「客製化開機畫面」歡迎Line洽詢。
 
 
X-MAGIC魔術機T35/前、後機車行車紀錄器-1080P前畫面-晚上
 
 
X-MAGIC魔術機T32/前、後機車行車紀錄器-720P前畫面-白天
 

為什麼等不到Ubereats 領送餐袋的簡訊?資料有上傳了嗎?(資料要先上傳審核通過)

 

https://www.uber.com/a/join?use_web_p2=true&exp=70206c&invite_code=uberwuboliuue

 

才有可能接到領送餐袋的簡訊,已上傳並審核通過了?還是等不到?很有可能是目前送餐人太多,只能慢慢等待簡訊了!或是先進Line群如有人要賣送餐袋,也許可以試試,常常有人直接拿送餐袋去Uber Eats 開通成功,你Line 也群問一下。(2019年8月傳出買袋子也不可以了)(聽說板橋可以當場開通領袋子)。[UberEats 送餐員客服電話]若有行程中的問題,請撥打客服電話: 02-7741-4630

基隆、台北、新北、的新手,都改到板橋辦理。

想多接「現金單」?一定要有信用卡,沒有信用卡的不能設定接現金單。

Uber Eats 即將開啟「現金收款」讓更多顧客也可以享受 Uber Eats 的一鍵送到府美食!

https://lyft.pixnet.net/blog/post/354460394

領不到送餐袋是目前最大的問題。

01、送餐群,歡迎熱心老手指導新人。

02、目前送餐袋嚴重缺貨,苦等簡訊也不是辦法,只能先入Line群,問別人怎麼處理,避免白跑Uber多趟。

03、Eats群是給大家方便互助,為什麼會缺袋子我也不知道?不要矛頭指向我。

04、劉伯烏的工作是UberEats大使,只是在幫Uber Eats找客人來叫餐,增加大家的工作賺錢機會,沒有推薦獎金可以賺,沒事不要亂酸我,酸我必踢,翻我的群必到電信警察報案。(翻群必提告)(已有求償成功案例)。

05、小心騎車(黃燈)別亂闖,每天都有人車禍受傷,保險要自己買,只是賺小錢別賣命。

1、UberEats台北送餐3群:(翻群必提告)

2、UberEats高雄送餐3群:(翻群必提告)

3、UberEats台中送餐3群:(翻群必提告)

4、UberEats桃園送餐3群:(翻群必提告)

5、UberEats新竹送餐2群:(翻群必提告)

6、UberEats台南送餐1群 :(翻群必提告)

7、UberEats 基隆送餐1群:(翻群必提告)

8、嘉義送餐1群:(翻群必提告)

9、彰化UberEats 1群:(翻群必提告)

(02)(01)、想坐UBER?劉伯烏 贈送 Uber「免費200元、首次搭乘優惠 給您。若想領取免費贈禮,請使用此連結註冊:https://www.uber.com/invite/bowu6666

影片教學:

https://youtu.be/lAiTs3xGCHg

(03)UBER叫餐-肚子餓了嗎?使用UberEat大使劉伯烏邀請代碼:eats-uberwuboliuue,首 2 次透過 #Uber Eats 優食訂購即可享有折扣優惠。http://ubr.to/EatsGiveGet 『下載 Uber Eats,新用戶輸入 :bowueats

就能拿共 200 元優惠金!』 立即訂餐!

輸入UberEats大使劉伯烏的200元叫餐優惠序號 : bowueats

(04)重要註冊UBER司機、送餐員

1.Uber 載客(21歲)

2.Ubereats 送餐(19歲)

資料,上傳證件審核,取得UBER優先服務!

已有乘客帳號的,請再找另一個mail當司機帳號,密碼由自己設定,城市用選的(會自動帶出區域)。現在就點此連結註冊:

https://partners.uber.com/i/uberwuboliuue

先上傳的資料審核,我等下幫您安排靠行車行。

推薦碼已內含:uberwuboliuue

從上面的聯結填寫:1、填寫正確資料。2、拍照上傳身分証、良民證。3、自拍大頭照上傳。

打翻食物請打客服:02-77414630

註冊UBER-UberEats司機

🚗1.Uber 載客(21歲)

🛵2.Ubereats 送餐(19歲)

UberEats (送餐)官方客服電話:(客戶不要打)送餐員若有行程中的問題,請撥打客服電話: 02-7741-4630

合作夥伴服務中心注意:

1.遇國定假日政府公告將另公佈服務時間。

*2.欲加入台北的合作外送夥伴,請至板橋服務中心開通帳號並領取保溫袋!(板橋服務中心僅提供帳號開通服務)***基隆、台北、新北、的新手,都改到板橋辦理。

3.台北現任合作外送夥伴相關問題請至「台北服務中心」或透過24小時線上客服協助。

地區 服務中心地址 服務時間

*台北 (新手改到板橋) 台北市大安區光復南路102號4樓 週一至週五 12:00 - 19:30

週六 13:00 - 15:30

*板橋 (新手改到到板橋)新北市板橋區中山路二段62號6樓之5 週一至週五 12:00-19:30

*桃園 桃園市桃園區正光路86巷22號(中島美家) 週一至週五 12:00 - 18:30

*新竹 新竹市東區東大路一段39巷37號1樓 週一至週五 12:00 - 18:30

*台中 台中市西區大隆路20號B棟6樓4E 週一至週五 12:00 - 18:30

*台南 台南市中西區成功路457號10樓-1 週一至週三 12:00 - 18:30

*高雄 高雄市苓雅區中華四路29巷3號1樓 週一至週五 12:00 - 18:30

 
 
t56.jpg
 
 
(2)*[行車紀錄器]UberEats跟foodpanda 送餐員的車禍頻傳,除了自身遵守不搶快、不搶黃燈、不超時工作外,如何在街頭上自保?除了戴全罩安全帽、防摔手套、穿防摔衣外,安裝機車「行車紀錄器」,便成爲營業的必要裝備:X-MAGIC魔術機,台灣首創機車行車紀錄器,一年保固/五年保修,高檔機型:「T56」全球首創雙2K畫質、雙聯詠CPU/雙SONY鏡頭,智能系統不受外部干擾,任何嚴峻的環境都能安全的記錄。
適合Ubereats 騎士的其它機型:T30e、T32、T55、T56全省各地機車行現貨供應充足。有意安裝的機車騎士歡迎LINE劉伯烏,立刻幫您安排安裝的時間跟地點,Line 上請直接留言:「安裝行車紀錄器」。
LINE ID:
找劉伯烏安裝除價格優惠外,獨家贈送「UberEats客製化開機畫面」歡迎Line洽詢。
 
(3)[台灣UBER計程車][UBER 計程車行合作計劃]計程車行、計程車車隊、多元計程車行歡迎老闆洽談。
條件1: 計程車車行空牌100張以上計程車牌。
條件2: 有意願企業轉型UBER 並有誠意合作。
條件3: 開受僱單且照顧Uber司機業者。
條件4:接受UBER司機靠行或租車。
條件5:想要擴大車行及車隊司機人數。
都歡迎您與劉伯烏聯絡。請直接告訴您是計程車行老闆。(仲介免)
劉伯烏電話:
來電請直說您是計程車行,跟劉伯烏有業務合作意願。
 
(4)[Uber台灣多元菁英車款]UBER多元計程車菁英車款,車輛年份高雄需在 6 年以內,台北及其他城市需在 10 年內(以車輛行照年份為主),以 2020年來說,若行照上顯示年份為 2010 年及以後,即符合車款條件。車輛長度需在 4.1 公尺以上、四門以上,載運人數五座以上(含駕駛)
* 不得為客貨車、貨車。
* 不得為客貨車、貨車。
* 不得為客貨車、貨車。
 
(5)[雙證照]Uber多元計程車必備證照,想要成為Uber 多元計程車司機?先去考
1.[職業駕照]體檢+筆試+路考。(監理單位網站報考)
2.[計程車執業登記證]考上職業駕照後後再考[計程車執業登記證]筆試。(交通大隊報親自現場報考)。(雙證照有了之後記得LINE劉伯烏跟我要等待群組,通關密語:「Uber 等待群組」。計程車執業登記證桃園的要去雙北考,因為桃園沒牌。
 
(6)[車隊入隊證明書]UBER多元計程車該如何申請車隊入隊證明?
1、現任UBER代僱駕駛需攜帶:身分證、職業駕照、計程車執業登記證 / 講習合格證書 / 成績單(不接受准考證)
2、全新駕駛需攜帶:良民證、肇事紀錄、身分證、職業駕照、執業登記證 / 講習合格證書 / 成績單(不接受准考證)
​3、前往車隊開通中心,車隊將提供驗車所需文件:多元核准函(地方公共運輸處發函之多元化計程車核准公文)、入隊證明書。
*注意:如已有國泰世華帳號,請攜帶國泰世華銀行帳戶;如沒有請攜帶別家銀行存摺影本。
-(7)UBER 靠行車行特色:受僱單(免費)、靠行、買車、貸款、平轉、保險、劉伯烏精選三代老車行,Uber 司機的車子有保障。車行優勢:免費受僱單、免收10000押金,靠行費合理1000/月。可提供政府計程車舊換新補助服務(如果有方案時)。
 
(8)[UBER 北部租車]UBER多元計程車租車:(台北、新北、桃園、基隆)私訊
TOYOTA VOIS 2017 
TOYOTA ALTIS  2014前 
TOYOTA ALTIS  2014-2018 
TOYOTA CAMRY 汽油 2015-2017 
TOYOTA CAMRY 油電車2015-2017 
TOYOTA Wish 四速 
TOYOTA Wish 七速CVT 
NISSAN LIVINA 
1、租車免保人、免房保、押金一個月
2、租車最少租三個月,未滿三個月退租則押金不退
3、連續租11個月,免費加送1個月
4、租金符合UBER規定之保險且+送300萬超額險。
5、每月可加購1000元的無自負額限額車體險10萬元。
6、2020/03/01前租車一律永遠無限里程。
7、2020/03/01後租車,每月限5000公里,超過1公里加收1元。
8、汽油車可加2000元升級為爲無限里程,油電車加3000元升級為無限里程。
私Line ID :
UBER計程車行有變更權利。
 
 
arrow
arrow

    劉伯烏 博士 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()