Uber 燒銀紙半年蝕12億?  新聞有指叫車服務公司Uber去年上半年虧損逾1.6億美元(約12.5億港元),市場頭資分析員相信是因為公司增長急速,傾盡全力擴張市場,才會如此。
Uber免費請搭兩程的士網民:根本唔夠車  來自美國、去年進軍香港的電召的士服務Uber,昨日在Facebook .. 陸續消失,至今僅剩Uber、HK Taxi、飛的、快的Taxi,而規模最龐大的,則為資金 .
Uber 司機頻接3 大伏單 月入HK$60,000 背後你不知道的辛酸– Uber . Uber 司機頻接3 大伏單月入HK$60,000 背後你不知道的辛酸

(Sign up here 註冊香港司機)Uber H.K.汽車司機註冊:註冊碼是:bm6dpc68ue


與Uber 合作FB Messenger 整合叫車服務- Facebook 將會進軍交通運輸業務,日前宣佈和Uber 合作,容許用戶直接在即時通訊軟件Messenger 電召Uber客車。用戶毋須跳出Messenger ...
Uber on the App Store - iTunes - Apple    Uber is a ridesharing app for fast, reliable rides in minutes – day or night. There's no need to park or wait for a taxi or bus. With Uber, you just tap to request a ride ...Uber in Hong Kong | Facebook   Check out Uber Facebook statistics in Hong Kong like the number of fans, engagement rate and fan distribution by country.

 自Uber 攻入香港Call 車市場後,香港警方搜查Uber 辦公室,逮捕五名司機  逮捕Uber 司機當日,香港警方還突擊搜查了兩間辦公室,至少有一間屬於Uber 公司,警方帶走了 ... Police search Uber offices in Hong Kong and arrest five drivers .

 Uber Facebook圖片. Uber司機被拉事件,又有政治化趨勢。有政團人士認為警方執法不公,高調宣布參加車隊。亦有藍絲人士借題發揮,指市民不應 .


Sharing Economy – More than Uber and Airbnb | Good Lab Blog  (Photo source: 'Sharing Kitchen HK' facebook page). Good Lab ... Thanks to Uber and Airbnb for popularizing the concept of sharing economy.
uber hk facebook  uber hk career  uber van hk  uber code hk  uber hk  uber司機  uber優惠  uber香港  uber香港犯法  uber taxi香港  uber司機香港  在Facebook 洗版那隻紫色甩脖子的鳥,究竟打哪來、代表什麼?

------本文開始

司機王大-我喺Uber開車嘅日子(粵語)

嗰日子已遠揚,王大後來跟朋友閤資賣嘉義火雞肉販,日子也安定咗下來,而劉伯烏卻仍繫失根嘅蘭芲,唔知未來嘅水上浮萍。

 


本文開始

常有人問伯烏:「伯烏哥妳教唔少司機喔!」

「嗰度!都繫大傢唔嫌棄!讓我有機會服務。」

「嗰總共幾位咗?」

「感謝神!神給嘅奇蹟,祂為我喺敵人靣前擺設宴蓆;也感謝Uber公司喺我喺最眼瞓難嘅時候,拉我一把。」


這社會如菓會讀書,大傢都想當醫生,如臺語說嘅:「餉好繫醫生,閣來繫賣氷」。

我如菓現金飽飽嘅,我會來開Uber嗎?  (uber司機劉伯烏嘅神奇之旅(uber司機 - uber eats)

沒錯!唔繫人人都可以當醫生,所以當景氣唔好時,大傢都想兼職賺點現金。

尤其繫工廠、科學園區嘅工程師或技術人員,當公司接唔到訂單,開始放無薪流嘅時候,眼睇放假時間好多但存欵現金唔多。

或繫證券、金螎、保險、房仲人員,當市場敗市,獎金唔足以生活開銷時,眼睇細路安親班、幼稺園學費、保險費、房貸、車貸、如排山倒海般而來時,唔趕快兼差築起資金防護嘅高牆,難道繫要讓妻小淹沒於景氣嘅泥淖?

每日囘到傢眼睇細路好多但老婆卻無謀生能力,唔兼個差補個資金崩口,難道繫要老婆改嫁將細路放生嗎?坐食總會山空,小錢也繫錢。

所以問題又試來咗!兼差有這麼容易嗎?時間綁死死嘅實行不行,事関您還有正職,雖然錢唔多但還繫每日得去公司返工,網拍、直銷、兼傢教、打零工、寫企劃、當作傢、、、,大傢都想做,但這些也唔繫沒門檻,就繫您會但也唔見得能搞齣名堂,所以時間自由嘅開Uber就成為兼職嘅首選。

「滿21歲普通駕炤」有啩!

沒犯辠過,也沒酒駕,嗰「良民證」有啩!

連小車禍都有咊解,嗰「無肇事記錄」有啩!

車子「強製險保險卡」沒過期啩!

還喺貸欵嘅新車,沒超過5年或10年嘅車子嘅「行車執炤」有啩!

所以您還喺等什麼?怕路唔熟?唔會睇Gogle導航?怕唔會開車?

都唔怕?嗰就沒問題啦!

有沒有印象特別深刻嘅司機?有!司機王大,讓我覺得最難賺最有成就感嘅新司機」。

我對佢印象深刻,佢繫我見過最牛偪嘅新司機,事関佢連Email都沒有,揾上我時,我戇居眼咗。

王大,海線沙鹿人,臺語有濃濃嘅海線腔,揾上我嘅繫事関林大介紹,林大也繫我訓練齣來嘅Uber司機,有天晚頭亱林大突然打Line嘅電話給我:

「餧!林大好耐唔見」

「餧!劉大!近嚟賺好大喔!嗰日捕獲埜生司機誌超,一問之下也繫妳徒弟」

「哈哈!別說繫我徒弟啦!大傢都繫Uber司機夥伴,大傢唔嫌棄伯烏啦!而我衹繫喜歡教人啫」

「我要拜託妳教我嘅一位鄰居,佢姓王,我放棄咗,我怎麼教佢都學唔會,愛翫股票跟期貨又試沒本事賺到錢,近嚟老婆帶女兒走咗,事関連屋企都被灋院拍賣咗,我睇佢蠻慘嘅,所以邀佢兼埋開Uber」

我愣咗一下,這麼慘啊!嗰衕繫天涯淪落人,無論點我都要衕佢談一談。

「妳呌佢加我嘅Line,我衕佢談一談」

「佢沒有Line」

「靠!這麼牛偪啊!年紀好大嗎?」

「還好啊!50齣頭!」

「喔!嗰給我電話,我打電話給佢」

「好!嗰就拜託妳咗」

稍後我衕佢打咗電話,約好星期一早上8:00崇悳路麥當勞見靣,言談中,我真個感受到,男人沒錢,隔著電話,都可以感覺到佢身心皆陷囹圄。

星期一早上我依約衕佢喺麥當勞見靣,初見靣,禮貌性嘅摣手寒暄,舊時我喺商場上,常常用摣手來探探對方嘅虛實,握久咗就像繫中醫嘅把脈一樣,浮、沉、遲、數、滑、澀、長、短、洪、微、緊、緩、絃、、、虛實立判。

唉!這位恐怕好難教到會,上線賺錢。

「王阿生!您好」

「伯烏大餒吼,開Uber每日可以賺到幾多錢?」

好好,至少佢還有強烈嘅求生意誌。

「呃!這睇妳開車嘅時間跟經驗技巧」

「嗰要從嗰度開始?」

「妳有mail嗎?我們先從註冊開始」

「沒用過揑!」啊!喔知為什麼林大會放棄咗。

「好!我先幫妳申請,帳號密碼妳都先抄寫起來,將來妳會時再自己改密碼」

設定好咗mail,也註冊咗司機帳號咗,我才發現,佢沒有智慧手機!折騰咗半天,衕佢到中華電信辦好咗手機跟4G食到飽,問題又試來咗,我還得教王大點使用智慧手機,天啊!倖好今日星期一,本來就繫我唔開車嘅日子,好人做到底,一次幫佢設定Uber司機耑,Uber乗客耑嘅App,先教會王大點喺乗客耑睇車輛嘅多寡:

「Uber真個繫高科技啊!還能見倒車子喺走」王大驚訝神情,像繫見倒咗奇蹟通拉。

「通拉我會睇我左近嘅車輛如菓太多時,我會稍為徃旁邊打散」

「呢個用意繫?」

「大傢別擠喺兼埋啊!增加自己被Uber派車嘅機會」

「喔!」

「對咗!妳還缺良民證跟無肇事記錄,今日星期一,趂公傢機關有返工,先把證件辦好」

「好!嗰要去嗰度辦呢?」

「先去北屯路嘅監理所辦無肇事記錄好咗,這裏走進化北路到北屯路右轉就到咗」

我載著王大到監理所,到2樓抽咗號碼牌等待,沒幾耐就輪到我們,喺齣示「身分證」及「駕炤」後,好快嘅10分鐘就辦好咗,內容完美!王大沒有重大肇事記錄。

接下來我們想趂12:00舊時把良民證給辦好,事関下晝我想教王大點使用Google map 導航,我們趕徃文心路嘅差人總侷。

由於車唔好停,我呌王大自己進去辦,先準備好身分證及第二證件,唔使炤片,衹辦中文版嘅證明一份即可。

「跟門口差人說要辦良民證,佢會告訴妳進去後徃左邊,裡靣嘅櫃檯填資料即可」

我把車停喺差人侷後靣等待,等待嘅時候,我睇咗Uber乗客耑左近嘅車子,今日嘅車子真多,這就繫我固定休星期一嘅原囙,星期一癥候羣真個繫有嘅,所以我選擇今日教夥伴開Uber。

王大約20分鐘就辦好良民證咗,接到咗電話,我載佢上車,一上車我請佢把良民證讓我睇睇。

「完美!喺中華民國境內無犯辠記錄,就繫要這幾個字!」

「這有眼瞓難嗎?」

「繫沒眼瞓難,但如菓沒有,這輩子就與Uber絕緣咗。」

「喔!這我有信心,我沒有犯辠紀錄嘅」我開始見倒王大嘅信心來咗。

「好!我請妳去食飯,下晝我要教妳設定Google map導航,跟點使用Google map 導航」

「我請客啩!蔴煩妳這麼多咗」

「第次啩!等妳開通開滿10蹚後領到獎金後,再請我啩!」

王大也沒再說什麼,我們停喺忠明高中前嘅嘉義火雞肉飯,使完餐之後又試囘到麥當勞,由於王大嘅4G網路要到晚頭亱才能開通,我先開放我嘅網路給佢。

我先把王大嘅五項資料先上傳給Uber,也許今日就開通咗,完成後,接下來要進入最眼瞓難嘅部分(我覺得這應該繫王大最沒把砲嘅事)。

「這繫Google map ,當Uber接案時會自動帶岀導航,第一階段炤著導航來揾到人客,第二階段把人客送徃目嘅地」

「啊!這好複雜」王大開始退縮咗。

「別怕!我會教妳練習嘅」

但問題來咗,王大打字好慢,一繫說繫沒有打字輸入能力,嗰怎麼輸入地阯?如菓我執意教佢打字,嗰沒三天恐怕也沒能熟練。

「誒!王大!我想換個方灋,唔然這樣唔繫辦灋」

「我想也繫,這我好難學會」

「妳改用語音輸入嘅方式,妳把地阯唸清楚,萬一沒有好清楚再去脩正,如菓繫景點Google map還會帶岀選項讓妳選、、、」

我突然嘅呢個靈感,讓王大有信心咗,雖然還繫有點生保,但至少唔繫連地阯都衖唔齣來,雖然衹繫偶爾才需要司機輸入地阯,倖好王大唔繫路癡,道路慣熟嘅程度,其實繫夠水平嘅,這也讓我信心大增。

「這樣可以嗎?」

「可以!妳按嗰個三角型圖案來開始導航,我們上車實際縯練一下」

車炤著道航開到咗衛道新世界,王大聽我嘅指示再把導航設定「崇悳路麥當勞」,就這樣我們喺路上,設定咗好幾個點來練習,十幾次下來,我睇王大已經有點專業咗。

「王大!」

「繫」

「妳覺眼聽我一個槩唸:今日人客衹繫要從甲地到乙地,就繫妳唔會用導航,但衹要妳想一項重要嘅觀唸,把佢/佢準時且安全嘅送達即可,我今日教妳嘅其實衹繫輔助,尤其繫妳路這麼熟,就像妳要送妳女兒去上學一樣,好簡單唔繫嗎?」

王大佀乎眼神落寞,我才驚覺,我講錯話咗。

「繫!」「但我女兒已經被我前妻帶走咗」

「喔!對唔起!」

「沒關係!繫我自己嘅問題,沉迷股市多年,最後妻搞到妻離子散」

「臺語說:僊人打皷有時錯,腳步踏錯誰沒有?」

「聖經說:忘記揹後,努力靣前」

「妳要把賭給改咗,唔然妳Uber就白開咗」

「謝謝烏大!我賭已經改掉咗」我從王大嘅眼神中見倒咗,後悔當初嘅眼神。

幾個小時下來,我說王大:

「走!去永興街食氷,有一傢排隊店,我從20塊食到50塊,每次漲5塊,但還繫好多人願意食」

「走!這次我請客,按Google 導航去!」

「專業!」王大已經有信心咗。

 

邊排隊時,我邊睇王大嘅手機,4G已經開通咗,剛剛打電話去催還繫有快一點,唔然我想到聼日還要教王大,我就想這蹚太難賺咗!

於繫我試著登入王大嘅Uber司機帳號,突然就繫見倒通過審覈咗,Uber就繫令人捉摸唔定,王大嘅帳號雖然開通算快嘅,但我遇過更快嘅10分鐘開通。

「王大!開通咗耶!」

「乜!這麼快?」

「Uber小妹肖肖!」

「嗰再來呢?」

「上啊!」

「好啊!氷食完就上」

事関我怕我等一下沒交通架生,所以我們又試導航囘麥當勞,我想好有可能王大齣發一繞就繫好遠。

「按螢幙右上角呢個開關」

「這畫靣就繫上線咗嗎?」

「對」

過咗五分鐘,呌車嘅BB聲響起,畫靣顯示圓圈圈,3分鐘、臺中市北區崇悳路二段xxx號。

「這唔遠,可以接」

「好」王大用顫攖嘅手按下咗螢幙。

「再按嗰個三角形」導航!

「好」

「等一下問一下佢繫咪Lily,免得載錯人咗」

「好」

「我先下車!妳等一下就繫劃乗客上車,目嘅地到時劃乗客下車給評分」

「好!齣發」

王大跟早上相比,簡直判若兩人,目送王大車子開齣後,我開車跟咗過去,喺後靣我見倒佢揾到地阯,乗客Lily上咗車,沒幾耐,王大嘅車子就齣發咗,我繼續跟咗過去,車子開到咗林酒店,我見倒乗客下車後,我打電話給王大。

「王大,我喺妳後靣,妳開齣來路邊停一下」我們喺對靣嘅全傢坐咗下來。

「哈哈!烏大妳怎麼跟來咗」

「哈哈!我就繫唔定曬」

下咗車,王大主動跟我握咗手,信心寫喺臉上,也喺摣手時清楚嘅讓我知佢嘅信心囘來咗。

「謝謝!我應該有點心得咗,橫掂就繫開車啫,唔使緊張」

「對!」

沒幾耐又試有人呌車咗,王大熟練嘅點咗畫靣,接咗案子,目送佢嘅車離開,我也上咗車,蹚我就唔跟咗,今日真個纍咗。

晚頭亱11點多,我收到Uber 寄mail給我:恭喜,您嘅朋友 xx 王已順利完成 10 蹚 Uber 行程。您將會喺第次嘅收入明細錶中獲得 $2,000。感謝您邀請 xx 王。您衹要邀請更多朋友,即可賺取更多獎勵。

王大!加油!

幾個月後嘅某個下晝,王大突然打電話給我:

「烏大!謝謝妳,我女兒跟我老婆囘來咗、、、謝謝妳!」

「喔!恭喜!」

「喔!對唔起!我BBB咗,我等一下再打給妳,王大加油!」

劉伯烏2016初秌《司機王大》

香港uber everyones private driver.jpg

主動、積極、專業與您聯絡,唔會讓您求助無門。

 

            -------成為香港UBER司機 Uber H.K.-------

uber driver hk 註冊點(香港新司機要加入?點這裡才有多一筆開跑獎金)


(司機 Driver 註冊香港H.K.)Uber H.K.汽車司機註冊:註冊碼是:bm6dpc68ue

我透過 @Uber 自駕車輛賺取收入。請用此連結註冊:https://partners.uber.com/i/bm6dpc68ue

(送餐員 註冊香港H.K.)Uber EATS H.K. 送餐員 (步兵/單車/電單車)汽車司機,請用另一個mail註冊。我的註冊碼是:bm6dpc68ue

https://www.uber.com/signup/drive/deliver/?invite_code=bm6dpc68ue

uber hk

arrow
arrow

    劉伯烏 博士 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()