由今日開始,Uber香港將會正式推出全新功能-即時定價。你只需要好似平時咁輸入你嘅上車同落車地點,我地就會為你即時提供是次行程嘅實際車資,一目了然。

9744921.6217E2E78CCADC9CB9D6412C40B8259C.17053000.jpg

即時定價功能利用預計行程嘅行車時間同距離,及叫車時嘅供求及交通狀況來計算車資。如果因為需求增加而出現車資加乘,你見到嘅即時定價會包括加乘嘅部分,咁你就可以喺叫車前更清楚知道實際車資,唔駛再左計右計啦!就算你要去幾個目的地,或者途中要更改行程都唔緊要,因為系統會自動轉用傳統行車時間同距離嘅方法計算車資。

銀行授權

就好似酒店向客人收費嘅方式,Uber會喺你每次叫車時向你嘅銀行要求授權即時定價嘅金額。 部分銀行可能會於閣下行程開始之前向你發出一個交易通知短訊。請注意,有關通知只代表暫時性的銀行授權,我們並不會在你嘅行程完結之前收費。如你取消行程或當實際車資同即時定價出現不同,該授權將從你嘅帳戶中取消,但銀行可能需要一啲時間去處理。如果你對帳單上某項交易有任何疑問,請直接與有關銀行聯絡。

9744921.587DC35FE49DD236962DB03EFDD75873.17053000.jpg

常見問題

問:如果我喺行程中更改目的地、有多個目的地、或者想中途上落客會點?

答:如果你對行程作出重大改變,咁即時定價可能不適用。喺呢啲情況下,我們將會用返現時傳統的行車時間同距離嘅方法計算車資。如果車資喺行程當中有任何更改,我哋會即時通知你。

問:即使我唔更改目的地,我嘅即時定價有冇機會變更?

答:即時定價係基於你上車同落車地點之間嘅預計交通狀況而計算。但由於香港嘅交通情況有時好難預測,所以系統會因應情況而用返現時嘅車資計算方法。


問:點解加乘標誌唔再出現喺即時定價嘅介面?


答:新功能已經將加乘嘅部分計算在即時定價內,唔會再分開顯示。例如,以往你會見到加乘係1.5倍,而家就會直接見到車費係$80,咁就更方便你喺叫車前清楚知道實際車資。


問:即時定價係唔係包括加乘費用?


答:係。如果當時叫車需求增加,系統會自動將車資加乘。直接顯示嘅價錢令你可以更容易比較各種車型嘅收費。要注意嘅係,你需要接受咗即時定價先可以叫車。


問:即時定價係唔係包晒所有費用(例如隧道費等)?


答:一般係。但喺某啲情況下,最終車資可能會低於即時定價(例如當你用咗優惠碼)或更高(例如當你改變行程嘅目的地)。


銀行授權常見問題


問:點解我會喺行程開始前收到銀行嘅交易通知?


答:當你叫車時我哋會向銀行要求授權,部分銀行或會即時以短訊通知有關交易。無須擔心,該授權只會喺行程完結時轉為實際收費;或當你取消行程時,原先授權會作廢。


問:如果我一日內搭多過一程車,會唔會收到多次銀行授權?


答:視乎情況。如果上一程車嘅銀行授權未完成或未被取消,同一授權可以喺下一程繼續使用。但如授權已經處理,咁你就可能會收到多次銀行授權嘅通知。


問:點解銀行授權嘅金額會高於實際車資?


答:銀行授權嘅金額取決於即時定價,但並不包括任何優惠或推廣計算,所以授權金額可能會高於你實際需要支付嘅車資。請放心,我哋最終只會收取實際車資,剩餘嘅授權金額將根據你嘅付款方式退還。


問:我可以點分銀行授權同實際收費?


答:喺你嘅帳單上面,銀行授權項目會顯示為「處理中」或「無效」而唔係「已完成」。如果你對銀行授權有更多疑問,我哋建議你直接聯絡銀行。


問:點解系統會要求我新增另一個付款方法?


答:呢個情況可能會喺銀行授權唔成功嘅時候發生。當我哋無法獲得銀行授權即時定價嘅金額,我哋會拒絕你嘅行程。我哋建議你新增另一個付款方法或直接聯絡你嘅銀行跟進。


問:如果我喺行程開始前取消,會唔會被收取車資?


答:唔會。如果你遵從我哋嘅取消政策下取消行程,銀行授權會被即時取消,但銀行可能需要一啲時間去處理。


問:點解同一個行程會分開兩次收費?


答:當你改變行程嘅目的地而導致最終車資高於銀行授權嘅金額,而我哋未能再次授權最終車資,有關行程將有機會被分開兩次收費。如果你喺銀行授權方面需要任何協助,請透過help.uber.com聯絡我哋。


 發佈人:Treesa Amy Leung

類別: 產品

分享這則帖文

香港🇭🇰[Hong 香港]重返香港01**UBER HK DRIVER 賺取優渥收入!重返Uber 香港01Uber輔導推廣碼:35q9mn

UBER HK 最低要求18 歲或以上根據法例可在你所在國家/地區駕駛

所需文件

1、香港永久居民身份證

2、車輛登記文件 (2008 年或以後出廠車輛)

3、車輛保險

4、正式駕駛執照 (不接受暫准駕駛執照)

5、司機夥伴基本資料相片

司機夥伴審查-完成註冊後,我們會對你進行背景審查。這一般需時 3-5 個工作天。


成為 香港 Uber 內的 Uber 合作駕駛,賺取優渥收入,一切任您做主。香港提供適合獨立合作夥伴的全職與兼職載客服務工作機會,Uber給您最大的工作時間彈性。Uber 會代為處理所有細節,協助您全神貫注從事最適合的車輛載客服務工作。

Uber HK服務中心 Service Centre 公司辦公室:

22/F, PeakCastle 476 Castle Peak Road 

香港九龍長沙灣 青山道476號 百佳商業中心22字樓, Cheung Sha Wan, 香港

uber 服務中心 service centre地圖

開始營業時間:11:00

營業時間

週一至週二01:00–不

週三至週五11:00–19:00

週六至週日休息

+852 5803 2260


🚗先透過 Uber 香港HK自駕車輛賺取收入,相信您也可以。請用此連結註冊:

https://partners.uber.com/i/35q9mn

🚗(Uber HK 重1)註冊成為司機夥伴的方法:透過 Uber 香港HK自駕車輛賺取收入,請用此2個連結其中一個註冊:

https://partners.uber.com/i/35q9mn

🚗您的Uber輔導推廣碼:35q9mn

https://www.uber.com/a/join?use_web_p2=true&exp=70206c&invite_code=35q9mn

🚗🇭🇰香港大師兄劉伯烏送次免費 Uber 搭車服務俾您 (高達 HK$50)。想領取您嘅免費禮物,用呢條連結註冊:

https://www.uber.com/invite/uberwuboliuue

arrow
arrow
    全站熱搜

    劉伯烏 博士 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()