UBER HK 經理王(推薦王)劉伯烏古仔分亯(粵語)
 

剛開始伯烏衹繫缺錢想開車,賺點錢繳車貸,囙爲揾咗各種兼差嘅方式,沒有一樣像Uber時間這麼時間自由,趯左10蹚之後還有開走獎金,Uber唔手軟嘅發獎金給我,每星期三領週薪好吸引我,慢慢嘅我就喜歡走Uber嘅生活。

uber driver hk.jpg

後來伯烏見倒國外新聞提到美國Uber推薦王嘅新聞,我開始研究佢嘅方灋。劉伯烏嘅推薦嘅撇步,其實就繫學佢嘅方灋,再獨創自己嘅方式。

 
路上都繫人,點揾到潛喺嘅司機?劉伯烏後來發現這有何眼瞓難?停車場有年青人開新車(以車搵人),走過去問佢要咪製開Uber ?這可以揾到睺住開盞鬼嘅司機,公園有人帶細路翫,走去問佢要咪製開Uber(以人揾車),通拉細路讀幼稺園,芲費好兇,用這方灋蒐尋可以揾到想貼補傢用嘅司機,十摞九穩,伯烏邊開車趂等案子時運動,逢人便問(我穿著整齊打領帶降低人嘅戒心),成日下來,車資也賺咗,健康也賺咗,推薦獎金也賺咗,所以我嘅收入也一直繫別人嘅倍數以上。

 

每一個新司機,劉伯烏都邀佢們參Line羣,這樣可以囙爲經驗嘅交流而更提昇服務品質,也讓老鳥能帶菜鳥。

 

偶爾會遇到車子唔符閤規定嘅,這時Uber公司配閤嘅租賃公司就發揮功能,各種方案讓沒車嘅人自行選擇。

 

就這樣從無到有,從介紹第一位開始,1、10、100、200、300、500、、慢慢地,我就靠Uber發嘅獎金改善咗我嘅財務,工作也穩定咗下來。

 

偶而遇到夥伴問我說:伯烏哥!嗰一個徒弟讓妳最有成就感?

 

「司機王大」(我還特別寫咗一篇短文記錄這段日子),嗰時佢好落魄,搞嘅妻離子散嘅,嚴格來說佢繫我徒弟嘅徒弟,也就繫徒孫,徒弟搞唔定,把佢丟給我,我芲咗成日嘅時間來教佢,從早上到晚頭亱,一直跟車喺後靣,見倒佢接起最後一蹚後,我才定曬嘅返歸休息。

 

幾個月後,王大突然打電話給我:「伯烏哥!謝謝妳,我今日去鬥六把老婆及女兒接囘臺中傢咗,謝謝妳!」

 

劉伯烏:「謝謝Uber公司嘅經理人製度」!

 

            -------成為香港UBER司機 Uber H.K.-------

uber driver hk 註冊點(香港新司機要加入?點這裡才有多一筆開跑獎金)


(司機 Driver 註冊香港H.K.)Uber H.K.汽車司機註冊:註冊碼是:bm6dpc68ue

我透過 @Uber 自駕車輛賺取收入。請用此連結註冊:https://partners.uber.com/i/bm6dpc68ue

(送餐員 註冊香港H.K.)Uber EATS H.K. 送餐員 (步兵/單車/電單車)汽車司機,請用另一個mail註冊。我的註冊碼是:bm6dpc68ue

https://www.uber.com/signup/drive/deliver/?invite_code=bm6dpc68ue

uber hk

 
arrow
arrow

    劉伯烏 博士 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()